Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

Chia sjemenke

Proizvođač: GymBeam
Ocjena:
97 %

Chia sjemenke su odličan izvor vlakna, antioksidanata, bjelančevina, omega-3 masnih kiselina, kalcija, vitamina i minerala. Jednostavno na sebe vežu vodu čime stvaraju zdrav i lako probavljiv gel. Imaju sposobnost smanjivati razinu šećera u krvi, detoksikacijska svojstva, odlično zasite, poboljšavaju zdravlje probavnog sustava, mršavljenje i poboljšavaju psihičku koncentraciju.

U skladištu
Posebna cijena   26,00 kn Standardna cijena   0,00 kn Poštarina od 29.00 kn
(dostava BESPLATNA ako naručite iznad 299.00 kn)

Chia sjemenke: čudesne sjemenke za cjelokupno zdravlje

Chia sjemenke su odličan izvor vlakna, pune su antioksidanata i bjelančevina, sadrže veliku količinu vitamina i minerala i najbogatiji su biljni izvor esencijalnih masnih kiselina. Chia sjemenke sadrže 32% masnoće, od toga je 60% omega-3 masnih kiselina.


Chia sjemenke se ističu odličnim svojstvima vezati na sebe vodu, čime stvaraju blagi, zdravi i lako probavljiv gel. Ovaj ima u ljudskom tijelu značajno svojstvo smanjivati razinu šećera u krvi – chia sjemenke pomažu produljivati proces promjene konzumiranih šećera na glukozu, tako da ne dolazi do rapidnog povećavanja šećera u krvi i ne pokazuje se jak osjećaj gladi kod snižavanja šećera u krvi (osnovnu ulogu igraju konkretne namirnice, njihove količine i glikemijski indeks). Ovo svojstvo chia sjemenki je važno prvenstveno za dijabetičare, ali je veoma korisno i za široku javnost.

  chia sjemenke

 

Chia sjemenke imaju odlična hidrofilna svojstva, to znači visoka svojstva vezati na sebe vodu – 1 dio sjemenki može povećati svoj volumen čak 12x (u obliku laganog gela – ovaj konzumiraju indijski trkači). Ova hidrofilna svojstva chia sjemenki pomažu tijelu osigurati veću hidrataciju (iznutra) – to je veoma bitno kod sporta i bilo kojeg povišenog fizičkog napora.


Zemlja podrijetla: Argentina

 

Chia sjemenke i njihove prednosti:

  • pružaju energiju po cijeli dan
  • povećavaju psihičku koncentraciju
  • imaju veliki udio vlakna
  • sadrže najviše omega-3 i 6 masnih kiselina (za 80% više od sjemenki lana)
  • osiguravaju mršavljenje bez osjećaja gladi
  • imaju visoki sadržaj vitamina skupine B
  • sadrže 5 puta više kalcija od mlijeka
  • sadrže 5 puta više bjelančevina od ostalih sjemenki
  • imaju 3 puta više antioksidanata od borovnica
  • sadrže 3 puta više željeza od špinata
  • visokoučinkovit su antioksidans
  • poboljšavaju detoksikaciju organizma

  chia sjemenke puding

 

Chia sjemenke i njihovo djelovanje:

  • poboljšavaju rad srca i vaskularnog sustava, reguliraju krvni tlak,
  • smanjuju razinu kolesterola i triglicerida u krvi,
  • stabiliziraju razinu šećera u krvi,
  • sudjeluju u gradnji tankih mišićnih vlakana,
  • detoksikacija organizma,
  • pomažu u borbi protiv Alzheimerove bolesti,
  • poboljšavaju dobro raspoloženje, koncentraciju i pamćenje,
  • 100% bez glutena,
  • dodaju tijelu energiju
 

Chia sjemenke i što o njima morate znati?

• Chia sjemenke imaju veći udio omega-3 masnih kiselina kao riblji proizvodi. U odnosu na riblje meso i proizvode koje ne sadrže toksine (dioksin i živa).


Reguliraju metabolizam šećera i zato su veoma popularne kod sportaša (uglavnom kod trkača). Održavaju uravnoteženu razinu šećera u krvi.

Sadrže 5 puta više kalcija u odnosu na mlijeko (600mg u 100g chia & 120mg u 100g mlijeka).Kalcij iz chia sjemenki je lakše probavljiv u tijelu nego kalcij iz mlijeka. To je zbog toga što chia sadrži mineral koji se zove bor, koji se ponaša kao katalizator kod probave kalcija u tijelu.

• Poboljšavaju prirodnu detoksikaciju organizma. Detoksikacija se odnosi na sve organe tijela, ali najvažnija je za kožu, bubrege i jetru. Konzumiranje sirovog povrća, voća, tamne riže (natural), prosa ili quinoe i chia sjemenki će nam pomoći pročistiti debelo crijevo koje je najbitniji organ kod detoksikacije.


chia sjemenke

 


• Esencijalne masne kiseline su veoma bitne za poboljšanje raspoloženja, koncentracije i ostalih moždanih aktivnosti. Chia sjemenke su također odlični izvor energije.

• Imaju visoku antioksidacijsku aktivnost. Najvažniji antioksidansi koje pruža su hlorogenska kiselina, kavska kiselina i flavanol glikosidi. Zato što je oksidacija značajno zakašnjela, chia nudi golemi potencijal u prehrambenoj industriji, ako je usporedimo s drugim izvorima alfalinolenske kiseline kao što su naprimjer sjemenke lana, koje pokazuju brzo razgrađivanje kao posljedica nedostatka antioksidanata.


Chia sjemenke su 100% bez glutena

• Dokazano je da konzumiranjem chia sjemenki možemo poboljšati zdravlje u cjelokupnosti, također kao i kod ostalih stvari vrijedi „sve s mjerom“. Maksimalna preporučena dnevna doza je 25 g = 2 čajne žlice.


Kako možete chia sjemenke uzimati?

Chia sjemenke moguće je uzimati na različite načine. Možete ih dodati u müsli, u vodu, mlijeko, bilo gdje Vam padne na pamet. Odličan je i chia puding, koji ćete pripremiti razmiksanjem mlijeka i banane, dodate malo meda, chia sjemenke i ostavite malo da odstoji u hladnjaku. Možete ih probati i samljeti na blagi prašak i koristiti za zagušćivanje drugih jela. 

 

 

Tabela nutritivnih vrijednosti

Nutritivne vrijednosti100 g
Energetska vrijednost 1995 kJ / 475 kcal
Bjelančevine 13 g
Ugljikohidrati 36 g
Vlakna 24 g
Masnoće 26 g
Mineraliv 100 g
Kalcij 640 mg
Fosfor 990 mg
Kalij 150 mg
Natrij 21 mg
Cink 3,9 mg
Mangan 2,5 mg
Omega 3 kiseline 17 900 mg
Omega 6 kiseline 5 900 mg
Vitaminiv 100 g
Vitamin B1 0,4 mg
Vitamin B2 0,03 mg
Vitamin B3 3 mg
Vitamin C 0,8 mg
Recenzije korisnika

Chia sjemenke

Write Your Own Review
Vaša ocjena:Chia sjemenke
Vaša ocjena
Product detail
Bruto težina kg
Neto težina kg
visina cm
širina cm
dužina cm
EAN
HS Code
Kategorija
Pitanja kupaca

Chia sjemenke

Napišite pitanje
Napiši odgovor