Popis vježbi: Leđni mišići

Leđni mišići su najkompleksnija mišićna skupina i upravo zato definiranje ovih mišića iziskuje više truda i vremena. Ako budete uporni, imat ćete kompletnu figuru i dugo željena široka leđa. Koje biste vježbe trebali izvoditi kako bi imalo efekta na Vaša leđa? Pripremili smo za vas popis top vježbi koje bi se svakako trebale naći u vašem planu treninga.        

     

Savjet: Prije treninga leđa nikad ne zaboravite na istezanje. Upravo zahvaljujući njemu spriječit ćete ozljede mišića. 

         

Leđni mišići - vježbe

      

One-arm dumbell rows: dizanje bučice u pretklonu

    

    

Barbell rows: dizanje bučice s utezima u pretklonu

     

     

T-bar rows: dizanje specijalno namještene štange s utezima u pretklonu

     

    

Seated cable rows: dizanje u sjedećem položaju na trenažeru  

      

    

Deadlifts: Mrtvo dizanje

      

        

Lat machine pulldowns: Povlačenje na lat mašini širokim hvatom na prsa

    

   

Front rope pull-down: povlačenje ispred tijela na lat mašini

     

   

Lat pulldown supinated grip: povlačenje na lat mašini uskim hvatom u sjedećem položaju

    

  

Prone row: podizanje utega u pretklonu na klupi

      

  

One-arm cable rows: dizanje jednom rukom u pretklonu na cable mašini

    

  

Dumbell shrugs: podizanje ramena s bučicama

  

    

Pullups: zgibovi na vratilu

    

  

V bar pulldowns: povlačenje na lat mašini u V hvatu

    

  

Wide grip pulldowns: povlačenje na lat mašini širokim hvatom

    

  

Reverse grip bent over rows: obrnuto povlačenje utega u pretklonu

     

  

Smith machine good mornings: pretkloni s utegom iza glave na smith mašini     

    

  

Barbell deadlift: mrtvo dizanje s bučicom

    


Sumo deadlift: mrtvo dizanje u sumo stavu

   

Back Extensions: hiperekstenzije

   

 

Bodyweight Flyes: flyes s vlastitom težinom

  


Wide-Grip Barbell Bench Press: potisak na klupi sa širokim hvatom  

   

  

Rack pulls:  Mrtvo dizanje sa stalka većinom s razine ispod koljena

  


        

Ako vas muče bolovi u leđima i ukočeni mišići, probajte ovih 20 vježbi za leđa koje će vam pomoći kod bolova leđa i kralježnice.

    

Vjerujemo da smo vas ovim vježbama za leđa inspirirali te da će se vaš trening podići na novi level. I vi imate provjerene vježbe za leđa? Podijelite ih s nama u komentarima. Ako vam se članak svidio, podržite ga dijeljenjem.