Popis vježbi: Leđni mišići

Leđni mišići su najkompleksnija mišićna skupina i upravo zato definiranje ovih mišića iziskuje više truda i vremena. Ako budete uporni, imat ćete kompletnu figuru i dugo željena široka leđa. Koje biste vježbe trebali izvoditi kako bi imalo efekta na Vaša leđa? Pripremili smo za vas popis top vježbi koje bi se svakako trebale naći u vašem planu treninga.        

    

Savjet: Prije treninga leđa nikad ne zaboravite na istezanje. Upravo zahvaljujući njemu spriječit ćete ozljede mišića. 

        

Leđni mišići - vježbe

     

One-arm dumbell rows: dizanje bučice u pretklonu

   

  

Barbell rows: dizanje bučice s utezima u pretklonu

   

   

T-bar rows: dizanje specijalno namještene štange s utezima u pretklonu

   

  

Seated cable rows: dizanje u sjedećem položaju na trenažeru  

    

  

Deadlifts: Mrtvo dizanje

    

       

Lat machine pulldowns: Povlačenje na lat mašini širokim hvatom na prsa

   

  

Front rope pull-down: povlačenje ispred tijela na lat mašini

   

 

Lat pulldown supinated grip: povlačenje na lat mašini uskim hvatom u sjedećem položaju

  


Prone row: podizanje utega u pretklonu na klupi

    

One-arm cable rows: dizanje jednom rukom u pretklonu na cable mašini

  


Dumbell shrugs: podizanje ramena s bučicama


  

Pullups: zgibovi na vratilu

  

  

V bar pulldowns: povlačenje na lat mašini u V hvatu

    

  

Wide grip pulldowns: povlačenje na lat mašini širokim hvatom

    

  

Reverse grip bent over rows: obrnuto povlačenje utega u pretklonu

     

  

Smith machine good mornings: pretkloni s utegom iza glave na smith mašini     

    

  

Barbell deadlift: mrtvo dizanje s bučicom

    


Sumo deadlift: mrtvo dizanje u sumo stavu

   

Back Extensions: hiperekstenzije

   

 

Bodyweight Flyes: flyes s vlastitom težinom

  


Wide-Grip Barbell Bench Press: potisak na klupi sa širokim hvatom  

   

  

Rack pulls:  Mrtvo dizanje sa stalka većinom s razine ispod koljena

  


        

Ako vas muče bolovi u leđima i ukočeni mišići, probajte ovih 20 vježbi za leđa koje će vam pomoći kod bolova leđa i kralježnice.

    

Vjerujemo da smo vas ovim vježbama za leđa inspirirali te da će se vaš trening podići na novi level. I vi imate provjerene vježbe za leđa? Podijelite ih s nama u komentarima. Ako vam se članak svidio, podržite ga dijeljenjem.