Najnovije informacije iz fitness svijeta | GymBeam Blog

  1. Vitamin K2: nepoznati vitamin s mnogo pozitivnih učinaka za zdravlje

    Vitamin K2: nepoznati vitamin s mnogo pozitivnih učinaka za zdravlje

    Vitamin K je uključen u zgrušavanje krvi, usporava starenje i pozitivno utječe na kosti i kardiovaskularno zdravlje. Saznajte koji su njegovi izvori, kako ga dozirati, kakve prednosti donosi sportašima i zašto se obično uzima s vitaminom D3.

  2. 8 savjeta kako trenirati kada ništa ne stižete

    8 savjeta kako trenirati kada ništa ne stižete

    Radne i obiteljske dužnosti mogu čovjeka iscjediti, a kada još uz to zamislite kako nakon svega toga idete vježbati, bude vam loše. Inspirirajte se s ovih 8 savjeta koji će vas savjetovati kako vježbati kada ne stižete!

  3. 8 garantiranih savjeta za oblikovanje mišićne mase

    8 garantiranih savjeta za oblikovanje mišićne mase

    I vi žudite za oblikovanim mišićima, ali ne znate kako ih postići? Za vas smo pripremili 8 savjeta koji će vas dovesti do željene figure. Pročitajte više!

  4. 5 fit deserta sa svježim sirom koje ćete zavoljeti

    5 fit deserta sa svježim sirom koje ćete zavoljeti

    Ni vi ne možete odoljeti desertima od svježeg sira? Za vas smo pripremili 5 fitness recepata u kojima možete uživati bez grižnje savjesti.

  5. Ovako ćete nagovoriti djevojku da počne trenirati

    Ovako ćete nagovoriti djevojku da počne trenirati

    Žene često imaju predrasude o treningu snage. Misle da će biti glomazne, međutim jačanje ima gomilu prednosti. Pogledajte kako ćete uvjeriti svoju curu ili prijateljicu da počne jačati.

  6. 10 vježbi s medicinkom za ojačanje trbušnih mišića

    10 vježbi s medicinkom za ojačanje trbušnih mišića

    vih 10 vježbi snage neće uključiti samo Vaše površinske six-pack mišiće, ali također sve slojeve jezgre. Probajte u Vaš sljedeći trening uključiti tri ili četiri pokreta s ove liste ili uradite jedan krug uključujući sve ove vježbe u propisanim količinama ponavljanja i doživjet ćete savršen trening usredotočen ekstra na trbuh.

Page