Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

Najnovije informacije iz fitness svijeta | GymBeam Blog

  1. Ketogena dijeta - istina o mršavljenju bez ugljikohidrata

    Ketogena dijeta - istina o mršavljenju bez ugljikohidrata

    Smršavite 2 kilograma tjedno bez napornog vježbanja. Zvuči primamljivo? Upravo to jamče firme koje prodaju proizvode za ketogenu dijetu. Međutim, je li takvo brzo smanjenje tjelesne težine korisno za zdravlje? Pogledajmo zajedno rizike, činjenice i mitove povezane s ketogenom dijetom!


  2. Popis vježbi: triceps i mišići podlaktice

    Popis vježbi: triceps i mišići podlaktice

    Čeznete za velikim i mišićavim tricepsima? Željeli biste imati masivne podlaktice s vidljivim mišićima i venama? Odlično, nastavite s čitanjem! Pripremili smo za vas popis onih najboljih vježbi za triceps koje ne bi smjele nedostajati u vašem planu treninga za oblikovanje ruku.

  3. Je li karnitin siguran?

    Je li karnitin siguran?

    Karnitin je popularni dodatak prehrani koji pomaže kod spaljivanja masti i poboljšava fizičku aktivnost. Ne samo da je siguran, već je i vrlo potreban sportašima. U našem članku pročitajte o znanstvenim dokazima koji potvrđuju učinke karnitina.

  4. "E-brojevi” ili prehrambeni aditivi - jesu li doista opasni?

    "E-brojevi” ili prehrambeni aditivi - jesu li doista opasni?

    Imate li i vi tendenciju ne kupovati hranu samo zato što sadrži “e-brojeve”? Ne predstavljaju svi aditivi opasnost za naše zdravlje. Pročitajte o tome što su to aditivi i kakvu ulogu igraju kod proizvodnje prehrambenih proizvoda. 

  5. Veganski i vegetarijanski proteini i njihove razlike, učinci i prednosti 

    Veganski i vegetarijanski proteini i njihove razlike, učinci i prednosti 

    Dragi vegetarijanci i vegani, znate li koliki broj proteina vam stoji na raspolaganju? Zanima li vas kako se pojedini biljni proteini razlikuju? Pročitajte sve o razlikama, učincima i prednostima vegetarijanskih i veganskih proteina. 

  6. 9 razloga zašto vježbati ujutro

    9 razloga zašto vježbati ujutro

    Jutarnji trening napunit će vas energijom, a navečer ćete zbog njega lakše zaspati. Unatoč svemu se ne osjećate kao tip za jutarnji workout? Pročitajte 9 razloga koji će sigurno promijeniti vaš stav prema jutarnjem vježbanju.

Page