Alexandra Bring o treningu i motivaciji

Jeste li se već susreli s imenom Alexandra Bring? Ako ne, sigurno ste već naišli barem na neke fotografije ove mlade fitness dive. Dopustite da vam predstavimo Alexandru – švedski fitness model koja je potpetice zamijenila parom Nikeica. Ova nova nada, diljem svijeta obožavana Šveđanka oduševila je cijeli svijet ljubavlju prema vježbanju, izgledu, a svakako i simpatičnim licem.

Što morate znati o Alexandri?

Alexandra Bring je, doduše, samo pseudonim, njezino ime je zapravo Alexandra Tornegren, no tko bi upamtio to sjevernjačko ime? Alex vrlo često uspoređuju s fitness guruicom Jen Selter zbog sličnih figura.

  
Alexandra Bring o treningu i motivaciji

  

Više je nego jasno da ova tipična sjevernjakinja voli aktivan stil života. Gimnastiku trenira od svoje 12 godine, a možda je i na preporuku svog oca koji se natjecao u bodibildingu odlučila da će se i ona okušati u vježbanju. Ovaj fitness model s visinom od 167 cm i težinom od 52 kg, specijaliziran je za jedan dio tijela – stražnjicu. Očito je iznimno ponosna na to jer na društvenim mrežama rado na nju stavlja fokus, a njezina stražnjica uživa slavu po cijelom internetu. 

 
Alexandra Bring o treningu i motivaciji

  

“Moja je vizija motivirati što više ljudi da se osjećaju dobro!”

Alexandra nije poznata samo po svojim “selfiejima” u teretani, već i po video blogovima koji oduzimaju dah. Naime, vodi jedan od najvećih fitness blogova u Švedskoj koji se bavi temama poput fitnessa, zdrave prehrane, planova treninga, motivacije, ali i mentalnog zdravlja.

 
Alexandra Bring o treningu i motivaciji

  

Te joj teme uopće nisu strane jer je studirala nutricionističko savjetovanje i na taj način svoje znanje i iskustvo može primijeniti na blogu i širiti ih svijetom. Vjeruje se da se sve zajedno uklapa kao puzzle te je važno postići ravnotežu i odnos između tjelesno i mentalno zdravog. Njezina je vizija motivirati što više ljudi da se osjećaju dobro.  

 
Alexandra Bring o treningu i motivaciji

  

Alexandra Bring i treninzi

Alexandra trenira zaista intenzivno pet puta tjedno po 45 minuta do sat vremena. Jedan trening uvijek posveti čučnjevima i teškim potiscima kod kojih joj pomaže te ju i trenira njezin dobar prijatelj i trener Anders. Ostala dva treninga posvećuje nogama, zatim slijedi trening leđa i bicepsa. Posljednji trening posvećuje mišićnim dijelovima prsa, bicepsa i ramena. Naravno, svoje treninge izmjenjuje prema svojim aktualnim  ciljevima. Što se tiče kardio treninga, ova fitness diva mu se ne posvećuje previše već se radije fokusira na kvalitetan stretching. Njezine planove treninga možete naći na njezinom fitness blogu.

 

  

Intervju s Alexandrom Bring

Mnogo ljudi misli da je teško početi s redovitim vježbanjem. Jesi li i ti imala takav osjećaj na početku?

Da. Bilo mi je teško ući u rutinu. Mislim da postoji malo ljudi koji nakon svog prvog treninga uđu u taj ciklus i počnu redovito trenirati. Radi se o tome da je potrebno djelovati umjesto onog “od sutra počinjem”, što je zaista jednostavno.

Koja je tvoja motivacija za treniranje?

Kada vježbam i hranim se pravilno, bolje spavam, općenito se osjećam zadovoljnije i sretna sam. Upravo to me motivira. To je glavni razlog zbog kojeg treniram. Na postizanje oblikovane figure sada gledam samo kao na bonus.

 Alexandra Bring o treningu i motivaciji

  

Spominjala si motivaciju, koji savjet bi dala čitateljima vezan uz motivaciju?

Mislim da je vrlo važno imati ciljeve. Postavite si realistične ciljeve, a kada ih postignete, bit će to poput potvrde da se sav naporan rad isplatio.

Koje bi savjete dala početnicima koji tek žele početi s vježbanjem? Što je po tebi najbolji način za početak?

Svakako preporučujem početi s osobnim trenerom, iako znam da nisu svi uvijek u mogućnosti. Ako nemate osobnog trenera, vrlo je važno biti oprezan, jer nema ništa lakše od toga da se ozlijedite. Na primjer, kod treniranja nogu osjetljiva su koljena.

  
Alexandra Bring o treningu i motivaciji

  

Prije nego što počnete isprobavati čučnjeve ili iskorake, izguglajte si kako ih pravilno raditi kako se ne biste ozlijedili. Također, pričekajte s većim težinama dok savršeno ne savladate tehniku. Drugi savjet je da si napišete svoj plan vježbanja prije odlaska u teretanu. Kad nemate plan, jednostavno je samo ići u teretanu bez da znate što trebate raditi.

Što radiš kada imaš loš dan i nemaš volju trenirati?

Ne događa se to prečesto, da mi se apsolutno ne da trenirati, ali naravno, svatko s vremena na vrijeme ima takav dan. Kada nemam baš volje za trening, trudim se napraviti barem nešto. Naprimjer, prisilim se barem na kratak trening. Tako to obično radim, ali ponekad preskočim trening u potpunosti.

 
Alexandra Bring o treningu i motivaciji

  

Nezamjenjivi par, koji se na kraju razdvojio

Sasvim je normalno da nakon što pročitate ovaj članak i pogledate fotografije ove pozitivno raspoložene ljepotice, mislima vam prođe pitanje je li ta ljepotica slobodna. Alexandra je dugi niz godina bila s osobnim trenerom i fitness modelom zvanim Ako Rahim. Osim što se Ako posvetio Crossfitu, on je i gladijator u švedskoj TV seriji s neočekivanim imenom, Gladijator. Međutim, više nisu zajedno, a Alexandra je pronašla drugog muškarca s kojim već ima dijete Lou.

  
Alexandra Bring i njena beba

  

I mali biser za kraj. Možda se sjećate majice s natpisom “Yes, I Squat” / “Da, radim čučnjeve.” Alexandra Bring je upravo ta mlada dama koja je tu poznatu majicu praktički izmislila i dala izraditi.

 Alexandra Bring o treningu i motivaciji

  

Čvrsto vjerujemo da smo vas zajedno s Aleksandrom inspirirali i motivirali za poboljšanje performansi. Ako vam se svidio ovaj članak, bit će nam drago ako ga podržite dijeljenjem.