5 neodoljivih smoothie recepata za ljeto

Smoothie napitci u sebi osim slasnog voća i povrća sakrivaju također visoki udio kvalitetnih bjelančevina, ugljikohidrate koji Vam dodaju energiju, ali naročito veliku količinu vitamina i blagotvornih minerala. Isprobajte nove smoothie recepte pune kvalitetnih, zdravih i slasnih sastojaka!

   

1. Smoothie od maline i kokosa 

Potrebno nam je:

   

Priprema:

U mikseru izmiksamo mlijeko, maline, bananu, chia sjemenke i  ½ mjerice proteina Just Whey. Koristili smo okus White Chocolate Coconut (bijela čokolada-kokos), ali slobodno ga možete mijenjati po Vašim željama. Dobro izmiksamo u mikseru i slastan smoothie je na svijetu!

                     

Smoothie od maline i kokosa

                        

2. Smoothie od jagode i vanilije

Potrebno nam je:

   

Priprema:

U mikser nalijemo sojino mlijeko i postepeno dodajemo bademe, pola banane i jagode. Zatim dodamo čajnu žlicu sirupa od agave i ½ mjerice proteina Just Whey s okusom vanilla ice cream. Dobro izmiksamo i možemo uživati u slasnom smoothie.

    

Smoothie od jagode i vanilije

                            

3. Smoothie od trešnje i čokolade

Potrebno nam je:

   

Priprema:

U mikseru izmiksamo mlijeko s niskim udjelom masti, trešnje, bananu i 10 grama proteina Just Whey s okusom chocolate milkshake. Za još slasniji okus možete u smoothie dodati 2 čajne žlice našeg maslaca od kikirikija u prahu. Dobar tek!       

                                      

Smoothie od trešnje i čokolade

                                 

4. Smoothie od jogurta i nektarine

Potrebno nam je:

  • 150 ml mlijeka s niskim udjelom masti
  • 70 g malina
  • 150 g nektarina
  • 2 jušne žlice bijelog jogurta
  • sirup od agave prema želji
  

Priprema:

Mlijeko s niskim udjelom masti izmiksamo s bijelim jogurtom, malinama i nektarinama. Smoothie napitku izvrstan okus dodati će sirup od agave ili naš slastan bezkalorijski sirup s okusom bijele čokolade. Njam!

                                                                    

Smoothie od jogurta i nektarine

                                  

5. Smoothie s borovnicama i kokosom

Potrebno nam je:

   

Priprema:

U mikseru izmiksamo sojino mlijeko s bananom, dodamo borovnice, 15 grama proteina Just Whey  s okusom white chocolate coconut i začinimo sa malo cimeta. Kako bi Vaš smoothie bio još slasniji, možete u njega dodati bezkalorijski sirup s okusom hazelnut choco

  

Smoothie s borovnicama i kokosom

                         

Vjerujemo da su Vas ovi recepti zainteresirali i da ćete ih isprobati. Imate li i Vi Vaš omiljeni smoothie? Napišite nam u komentar, a u slučaju da Vam se članak svidio, podijelite ga s prijateljima